Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Ο ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΟΥΛΤΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤ1 97.2.

Πριν από λίγες ώρες μου ανακοινώθηκε η απόλυση μου από τον ΑΝΤ1 97.2. Και μάλιστα στα αγγλικά (πόσο ευρωπαίος είμαι ο πούστης;). Την ανακοίνωση μου έκανε ένας Δανός, με σουλούπι Πολ Τόμσεν και ύφος "εγώ ξέρω από διοίκηση". Μου διευκρίνησε ότι δεν έχει να κάνει με την επαγγελματική μου επάρκεια, ότι δεν έχει ακούσει ποτέ την εκπομπή αλλά αυτός ασχολείται μόνο με finance ή fine ass (δεν άκουσα καλά,... γι αυτό δεν ξέρω αν εννοούσε τα οικονομικά ή τους ωραίους κώλους). Το έχουμε πάρει απόφαση ότι εδώ και χρόνια είμαστε απολύτως αναλώσιμοι, ανεξάρτητα αν αγαπάμε το ραδιόφωνο, αν βάζουμε κάτι απ' την ψυχή μας σ' αυτό, ανεξάρτητα από προϋποθέσεις και αξιολογήσεις. Άλλωστε το έχουμε ξαναπεί. Για μας που κάνουμε ραδιόφωνο το "είμαστε στο αέρα" έχει και την καλή και την κακή του ερμηνεία. Δυστυχώς συνηθίσαμε να ασχολούμαστε κυρίως με την κακή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου