Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Ποιοι προαναγγέλλουν... "Μηνύσεις" στη Γλυφάδα;

Ο... "ταχυδρόμος" των προθέσεων του δημάρχου

Του Γιάννη Βασιλακόπουλου 


Μια ίωση που με ταλαιπώρησε καθόλη την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα ήταν απείρως πιο αφόρητη αν ανάμεσα στον πυρετό που ανεβοκατέβαινε, δαιμονισμένα, και το άγχος της νεόκοπης πλην ανεξήγητης αρρωστοφοβίας μου, δεν υπήρχαν και στιγμές γέλιου και ευφορίας... Διευκρινίζω δε πως το μοναδικό πράγμα που έχω φοβηθεί στη ζωή μου είναι οι αρρώστιες - κι αυτές εδώ και λίγο χρονικό διάστημα.  
Πόλεμοι, σεισμοί, καβγάδες, επεισοδιακές μέρες και νύχτες που έχω ζήσει έχουν αφήσει το αίσθημα του φόβου μου παγερά αδιάφορο. Όπως και οι απειλές. Κάποιος φίλος λοιπόν μπήκε στον κόπο να μου μεταφέρει πως έμαθε από παλαιό, σεβάσμιο και γνωστό τοπικό εκδότη της Γλυφάδας πως ο "δήμαρχος" Γλυφάδας προτίθεται εντός της σημερινής ημέρας να κάνει πράξη τις απειλές που εκτόξευσε εναντίον μου, εν μέση οδώ την παραμονή της εθνικής μας εορτής και να μου υποβάλει μήνυση ή αγωγή, για να αποδείξει πως ... χιονίζει διαρκώς στη Σαχάρα - με άλλα λόγια ότι δεν... υπάρχει σύμφωνο συνδιοίκησης, με τον Λανδράκη. Να ξεκαθαρίσω κάτι: Ως νοσοφοβικός θα φοβηθώ τον κ.Κόκκορη, αν παραδεχθεί πως ο ίδιος και η δημοτική του "συναρχηγία'' αποτελούν αρρώστια για την Γλυφάδα, την οποία η πόλη ήδη καταπολεμά στωικά και καρτερικά. Ως πολίτης και ως δημοσιογράφος όμως δεν υπάρχει περίπτωση να τον φοβηθώ, ομοίως και οι άλλοι θρυλούμενοι αποδέκτες αγωγών και μηνύσεων. Ειδικά, δε, αν μου κάνει μήνυση και αναγκασθεί σε κατά πρόσωπο αντιπαράθεση (διότι η αγωγή έχει πολλές φορές καθαρά κερδοσκοπικό χαρακτήρα), η δίκη αυτή θα έχει μνημειώδες ενδιαφέρον. Διότι δεν τον πιοστεύουν και πολλοί, εξ' ου και το τοπικό ΠΑΣΟΚ, βγτάζει την ουρά του απ' έξω από αυτήν την ιστορία. Η δίκη λοιπόν αυτή θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον... Αν βεβαίως ο ενάγων, βρει το κουραγιο να  παραστεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου