Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Μια συνομιλία λίαν εξωπραγματική, αφαιρετική και από εικαστικής απόψεως δημιουργική! ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ Η Κλυταιμνήστρα

Γράφει η Κλυταιμνήστρα
Αίφνης από την άλλη πλευρά του ακουστικού , μια άγνωστη φωνή :Katalaverdugen, Germanougken;
1klitemnistra_1
Nine!.. η δική μου απάντηση...Τι Γερμανούγκεν δηλαδή; Τι δουλειά έχω Εγώ, μια ιέρεια του ηλιόλουστου Νότου, με τη χώρα που ο θεός τιμώρησε τους κατοίκους, αντί για .χειλάκια πετροκέρασα, να έχουν... περισπωμένες!
Αυτοί καλέ, από τη αιμοβορία τους, δαγκώνουν ακόμη και τα φωνήεντα όταν μιλάνε!
΄Εγώ, λατρεύω τις γλώσσες που κελαρίζουν....Που έχουν πολλά "λα-λα-λα και τραλαλά"...
Θέλω να ιδρώνω στην πίστα τραγουδώντας και χορεύοντας...Αυτοσχεδιάζοντας στο ζεϊμπέκικο όπως ο μακαρίτης ο Τσαρούχης...
Πάλι η Φωνή : Εdo ;Agela Merkel...vazo automato dierminea...Katalaverdougen;..
Μάλιστα -ψέλλισα- καταλαβερδούγκεν ...κοιτώντας αποσβολωμένη το τηλέφωνο!
Ωχ -είπα μέσα μου- κανένας κερατάς ρουφιάνος της σφύριξε, κάποιο από τα πρόσφατα "στολίδια"που της χάρισα (Θυμάστε έτσι;).
-Klitemnistra...oreo onoma...Ego xerei apo tragodies... Αμ πως να μην ξέρεις από τραγωδίες, τρομάρα σου! Ακόμη δεν τιμωρήθηκες επτά γενεές , για να σε συγχωρέσουν τα πεθαμένα μας!
Χωριά ολόκληρα μας ξεκληρίσατε! Αμ τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης, που άλλους τους κάνατε σαπούνι κι άλλους τους ψήσατε; Αμ τους αθίγγανους ...Αυτοί βεβαίως σαν φυλή δεν ξόφλησαν, όπως κοντεύουμε εμείς !. Γλίτωσαν, γιατί γεννοβολάν αβέρτα -κουβέρτα σαν κουνέλια...
Με μας τι κάνετε...Μετά και τις πρόσφατες επισκέψεις και αποφάσεις σας για την Ελλάδα-Γελάδα, κόπηκε τελείως η διάθεση των Ελλήνων για...κοκό! Λεφτά για εξωσωματικές δεν περισσεύουν, οπότε ... άντε να δούμε πως "θα συλλάβουμε" εμείς οι γυναίκες...Με τον κρίνο ή καθούμενες στα όρθια, στα φανάρια, με τους κάθε λογής τριτοκοσμικούς ;
H Xilarougen... mou eipe na se kaleso... anepisima na kalypseis tin episkepsi GAP , gia kosmika!
μου εξήγησε η Μέρκελ
Α το Χιλαράκι μου... Να μωρέ, που την κακολογώ κάπου- κάπου! Τέτοια φιλία ποτέ δεν πεθαίνει... Με σκέφθηκε άραγε ή μήπως θέλει έναν "έμπιστο άνθρωπό", από κοντά, να βλέπει και να ακούει τις προαποφασισμένες μαλακίες που θα συζητούν και τις κοτσάνες, που θα εκσφενδονίζει εδώ και κει ο "υπότροφός"της ...
Να¨μην τα πολυ-συζητάω, ταξίδεψα με άλλη πτήση στη Βόννη, εκτός αποστολής... και αμέσως με παράλαβε η φρουρά της. Κάτι γεροδεμένοι με μούσκλα ΝΑ! Τύφλα να χουνε του Κανάκη από τη διαφήμιση του "ράδιο αρβύλα", που προβάλει τα... ποντίκια του! (λες εκτός από μαλλιά και μπόϊ να του μείνανε μόνο ποντίκια;).
Αμ -σκέφτηκα- αυτό θα πει φυσική διατροφή. Ίδιο να πίνεις το γαλατάκι σου σε μπιμπερό από κονσέρβα ΝΟΥΝΟΥ, γιατί η μάνα δούλευε στα χωράφια, μαζί με τον πατέρα να χτίσουν πετραδάκι-πετραδάκι ένα τσαρδάκι...και ίδιο να θηλάζεις κατευθείαν από τα μαστάρια της μαμάς -αγελάδας;
Πλησίασα την Καγκελάριο!. Μια ψυχρή χειραψία όλη κι όλη...
Μετά έμαθα, ότι την απώθησε το άρωμά μου... Εκεί που μεγάλωσε αυτή, τα αρώματα ήταν βαριά, γιατί είχαν esans από ούρα...Από τσίσα καλέ!
Είχαν στήσει και έναν μπουφέ στην αίθουσα, με τα γνωστά μας λουκάνικα.
(Φρανκφούρτης θυμάστε ε; ) . Είχαν βάλει στη μέση και μια πιατέλα, που την πρόσφερε για έκπληξη -λέει- ο γαλαντόμος ο ΓΑΠ.
Τους είδα δίπλα-δίπλα και ομολογώ ότι ζεματίστηκα! Άνοιξε αυτή την αγκαλιά της σαν γύπας- Θεούλη μου - του έσκασε κι ένα ρουφηχτό φιλί στο μάγουλο...
Tzortzo mou... του είπε κι άστραψε το πρόσωπό της...(δε βρόντηξε, σας το ορκίζομαι)!
Άγγελα... άσε με, να σε φωνάζω Τζέλα...της είπε ο δικός μας... και κατόπιν, αμέσως στο ψητό:
Δε θα τα πούμε τα δυό μας...τη ρώτησε.
Βεβαίως Tzortzo mou, μόλις φάμε θα το σκάσουμε...Έχουμε να πούμε τόσα κρυφά!..του είπε αυτή.
Ναι, καλή ιδέα το φαΐ...απάντησε ο ΓΑΠ. Είναι αλήθεια ότι μου λείπουν τον τελευταίο καιρό οι ταβέρνες...Το PR, μου λέει να μην πολυφαίνομαι... Ότι θα μου βλάψει το image αν φάω κάνα αβγουλάκι ή γιαουρτάκι...Αλλά πιστεύω ότι με τη βοήθειά σου Τζελάκι μου, θα ξεπεραστούν όλα! Μη μου πεις ότι δεν είναι ευχαριστημένοι όλοι οι δικοί σου, για όσα τους έδωσα... Ξέρεις, απλούστευσα και τις διαδικασίες: Τώρα όλα τα καλώδια για να μεταφέρετε την ηλιακή ενέργεια από την Ελλάδα στην Ευρώπη τζάμπα, δε χρειάζονται ούτε άδειες!
Τώρα, σε λίγο, για να ξεμπερδεύω και να πάω σε διακοπές, θα δώσω και τα νερά στους Γάλλους!
Τρεχούμενα και στάσιμα, θα τα πουλάνε εμφιαλωμένα στους Άραβες...
Κανείς δε θα πει τίποτα γιατί, επί δεξιάς, αυτοί πήρανε τους βωξίτες !Επί ΠΑΣΟΚ να μη πάρεις και συ κάτι παραπάνω, που σου έχω και αδυναμία;
Tzorzo mou, έμαθα ότι μου έφερες μια λιχουδιά από την Ελλάδα...Τι είναι;
Τζέλα μου, δεν είναι τίποτα...Greek peanuts...Φιστίκια Αιγίνης τα λένε... Ξέρεις, εκτός του ότι είναι πράσινα- το χρώμα που agapo, όταν τα τρως αυτά τα peanuts, ανεβάζουν τη λίμπιντο!.. είπε παιχνιδιάρικα ο ΓΑΠ στο "αίσθημά" του και έσκασε ένα γελάκι, κάτω από το μικρό μουστάκι...
Και συμπλήρωσε: Ακόμη, περιέχουν ιχνοστοιχεία και χρήσιμα φυτικά έλαια!.. Ξέρεις ένας γιατρός, βγάζει και ειδικό ορό για φυστικο- ενέσεις !...
Μέρκελ: Μπα και σε τι χρησιμεύουν αυτές οι ενέσεις; Για τον εγκέφαλο,απάντησε ο ΓΑΠ και πρόσθεσε:You know,όταν έχεις πρόωρο αλτσχάϊμερ, όταν το μυαλό σου είναι λιγουλάκι μικρότερο του κανονικού...και όταν "καις λάδια" που λένε...Τότε σου κάνουν μια ένεση με πράσινο πολτό από φιστίκι και αναπληρώνονται τα "καμμένα" κύτταρα της φαιάς ουσίας!.Αναπληρώνεται δηλαδή το χαμένο μυαλό!..είπε γεμάτος υπερηφάνεια ΓΑΠ.
Και πως το είπες, το νησί των φιστικιών; ρώτησε η Μέρκελ. Αίγινα, της απάντησε ο ΓΑΠ...
Τότε είδα τη Μέρκελ, να σφίγγει τα χείλη της... Τα μάτια της στένεψαν...Έσκυψε και κάτι ψιθύρισε στον Σύμβουλό της, αυτόν καλέ το Γερμανο- σχιστομάτη: Σημείωσε το νησί , Αίγινα... Θα το κατάσχουμε από σήμερα!...
Θεέ μου τι έγινε; Με άκουσα να φωνάζω και πετάχτηκα πάνω, από το ντου- π, της άγκυρας που έδενε...Στα ακουστικά μου, έφτανε μελωδική η φωνή του Πάριου : "... Καταδικασμένη μεσ΄ την απομόνωση...μια μικρή Ελλάδα που δεν ονειρεύεται...Σύνθημα στον τοίχο που απαγορεύεται"!
Γιατί, όπως καταλάβατε αναγνώστες μου, η Κλυταιμνήστρα σας, πήγαινε με το "γρήγορο"στην Παναγία την Τήνου, να ανάψει καμιά λαμπάδα στη χάρη της, μπας και μας σώσει...Και κούνα-κούνα-κούνα το το ριμάδι, την πήρε ο ύπνος κι έγειρε... στου καραβιού την καμπίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου